FRIENDS

Segala puji,hormat dan syukur hanya bagi Tuhan kita Yesus Kristus!

Terima kasih kepada saudara/i seiman kerana mengunjungi blog ini. Ini merupakan blog rasmi bagi Generasi Pemenang Youth Ministry.Pelayanan kami ini tidak terhad kepada satu nama gereja sahaja kerana visi pelayanan ini untuk menjangkau generasi di seluruh Malaysia untuk dimenangkan bagi Yesus.

Jika terdapat persoalan dan pertanyaan,Krew GPYM boleh dihubungkan melalui emel rasmi iaitu generasipemenang@roketmail.com atau boleh menjadi rakan Facebook di Generasi Pemenang (Fan Page) / GenerasiPemenang (Profile)...boleh add keduanya sekali.
Tuhan Memberkati!

12 August 2012

KEM KEBANGUNAN ROHANI KE-8


Shalom semua!!
Maaf kerana lama sudah kami tidak update blog ini. Mohon kemaafan daripada pihak admin publisiti Generasi Pemenang Youth Minisitry..
So....pejam celik pejam celik.. KKR-8 sudah around the corner.. left less than 1 week more.
Kami sekali lagi memilih Kpg.Simuti,Punacak Borneo-Padawan sebagai lokasi kem tahun ini.Dengan kerjasama gereja Goods News Fellowship Batu Kawa dan Kpg. Simuti...everything going smooth. Persediaan dilakukan hanya pada bulan Mei kerana komitment masing-masing dengan kerja dan jarak tempat kami yang jauh.. But, kami tahu.. dalam segal hal Tuhan yang mendahului.
Minggu lepas baru sahaja lepas youth leadership trainning bagi AJK KKR-8....sorry tak ada gambar. Please add www.facebook.com/generasi.pemenang untuk gambar dan aktiviti kami..
Saya upload few perkara yang penting supaya dapat sis and bro share di blog masing-masing.

Dan ada beberapa PERINGATAN yang penting jika anda adalah peserta KKR-8 nanti:
Pengangkutan :
Bus akan ready di M10, Kota Padawan. (Bagi yang luar Kuching) Kamu boleh berhenti di Giant Hypermall,Kota Padawan, Bt.10 .Bus akan dilekat dengan sticker KKR-8.
Bus ini hanya available pada 17hb Ogos pada pukul 2 petang dan 6 petang. Bus akan membawa anda ke Checkpoint 1-Annah Rais.
Selepas itu, dari checkpoint 1-Annah Rais. Akan ada 4WD dan Lori yang menunggu anda.. sediakan tambang RM4 untuk pengangkutan ke Kampung Simuti.
** Jika ada peserta yang ingin membawa kenderaan ke Kpg.Simuti, kami galakkan hanya pacuan 4 roda sahaja -  ini untuk keselamatan semua peserta.




Baju KKR-8 untuk dijual dengan harga RM25
 Borang peserta KKR-8. Jika anda tidak sempat mendaftar. Jangan risau.... bawa borang dan buat bayaran di kaunter pendaftaran semasa KKR-8 di Kpg.Simuti nanti.


Brochure KKR-8. Di sini ada tentatif program..sila download... =)



JUMPA ANDA DI SANA!!!
TUHAN MEMBERKATI

No comments:

Post a Comment